Oct 16, 2009

Kenangan ka macam ni??

Plan yang menjadi akhirnya. Dekat 5 bijik keta aku rasa kot. HQ kat PakMie bkumpul pagi waktu b'budak p sekolah. Maklum lah ponteng sekolah. Best la jugak sebab ramai2 p Batu Hampar. Walaupun SPM tahun ni, tapi otak pon kena rest jugak lepas tension. Mesti orang cop kami jahat sebab ponteng sekolah tapi kami ada alasan kukuh beb!.haha. Ada la sikit aku snap untuk tatapan umum tapi bukan semua aku upload sebab ada yang lucah. Besa la dok ngan geng gila2 ni. So, enjoy.... :)


ALBUM PERIBADI
baru sampai
"Muaz!!pandang camera!"
ke'gay'an black terserlah gitu
"Aku sejuk wey, aku dah la kurus. Hampa x pa la."
berpaut di badan Mud(man of steel)
"Bila nak giliran aku ni!?"
"attack his groin!!"
slippery
mangsa seterusnya BOB
"berat gila mamat ni"
nak baling pon susah
giliran Fuzai
ombak besar melanda
Do(hadi) Re(nazren) Mi(paklah)
lepas gian
bye folks
"sejam RM60, mau?"
"We run this hood"


P/S: Please don't tell my mom ;)

No comments:

Post a Comment